joi, 25 octombrie 2007

Mostre literare (2)

LAGUNE

Lagune-ntunecate
Si frumuseti funebre
De ganduri interzise
Intrate-n amortire.

Labirint de cuvinte,
Placeri cariate si
Sentimente-n putrefactie.
Dureri de sfarsit si
Sperante de inviere.

Calvar de iubire
Si iad de placeri,
Cutite de soapte
Si batalii de fapte.

Venin in priviri
Si amintiri de viata,
Foc de judecati si
Cristale de suflet
Incrucisate-n minte.

Goana nebuna
De toate acestea
Imi este data
Odata cu tine.

Viata de haos
Si desfatari cumplite
Cu gandul imi croiesc
Prin frunzele mintii,
Mereu inapoi la tine.

25.10.2007

Pt. prima mostra: Nocturna

25 de comentarii:

Anonim spunea...

hmmmm... ;)

Jules spunea...

scurt si cuprinzator :) doar pe mine m-ai lasat in ceata, oare? hai, depaseste timiditatea :)

Anonim spunea...

mi-a placut...m-ar interesa autorul:)si m-a facut sa ma gandesc la ... mai multe:)

Jules spunea...

multumesc pt comentarii. m-au facut sa-mi dau seama cat de greu ne e sa ne "afisam". cred ca a fost unul din motivele care m-au oprit mult timp sa fac acest blog.
mi-ar placea sa putem discuta pe marginea posturilor, nu neaparat sa "luam la cunostinta" ca au luat nastere. si mi-ar placea sa-ti dezvalui autorul :)

Anonim spunea...

pai..ar fi bine sa o facem...:)
sa incepem cu inceputul...AUTORUL?:)

Jules spunea...

eu, ceva mai tinerica, intr-o seara prea bacoviana probabil :)

Anonim spunea...

pai...imi place de tine mai tinerica , in seri bacoviene:P)

Jules spunea...

multumesc...o sa incerc sa mai postez in curand.
deocamdata sufar de timp, pentru ca am avut un weekend plin si somnul ma doboara :)
tu nu ai blog? unde citesc si eu despre tine si activitatile tale (in afara de cea de a citi blogul meu :)) sau....ne cunoastem? :)

Anonim spunea...

NE CUNOASTEM, NE CUNOASTEM...dar nu stiam de pozezia asta a ta:)

Jules spunea...

de unde, de unde? :)

Anonim spunea...

pai...de pe net:)

Jules spunea...

OK, nu-mi place la dentist asa ca o sa las "descoperirile" aici :)

Anonim spunea...

stiam ca o sa te enervezi putin si o sa te bosumfli:)
un indiciu:
ne-am oferit clipe de placere si in egala masura, de agonie:) cel putin asa cred:P)
si ne stim de ... o mie de ani ;P)

Jules spunea...

cel putin din cate imi aduc eu aminte, nu cunosc pe nimeni de acum o mie de ani care sa fie inca in viata :)

Anonim spunea...

eeeeeeeee,ai zis-o:)

e frig la voi? ce porti azi?:)))

Jules spunea...

:)) e frig, da, chiar foarte...aproape bacovian.

Anonim spunea...

aaaaaaaaaaa...CE FACI DE REV?!

Jules spunea...

:D cred ca nu mai vin la cluj, de ce?

Anonim spunea...

eram curios:)

m-ai obisnuit cu locuri mai deosebite de petrecere a revelionului...:))

clujul se pare ca iese din discutie :P)

Jules spunea...

locuri sau moduri? ca daca vorbim de moduri, se poate rezolva :D

Anonim spunea...

suna bine:)...
cum se poate rezolva, dear jules?:)
si...la ce "mod" te referi?:)

Anonim spunea...

p.s.
...nu de alta, dar eram extrem de interesat de ... "moduri" :D

Jules spunea...

pai nu stiu, dar cred ca data trecuta a functionat perfect. deci ar trebui sa avem incredere in capacitatile noastre de organizare si de improvizare :)

Anonim spunea...

data trecuta a fost ceva...magnific:)
trebuie sa asteptam pana la revelionul de anul asta sa se mai repete...sau sa vedem ce ne aduc...capacitatile noastre de improvizare sau /si organizare?:)

Jules spunea...

mai, deja cred ca am ajuns la detalii prea putin interesante pentur restul lumii, putem continua pe mail posibila detaliere a planurilor :)