joi, 8 noiembrie 2007

Va multumesc

"I have a smile
Stretched from ear to ear
To see you walking down the road"

Asa ar putea incepe acest post....
Cu demnitate va impartasesc ca am sau am avut multe persoane minutate in viata mea! Ma consider o norocoasa si chiar daca pentru unii e prea tarziu, as vrea sa le spun ca II IUBESC (se stiu ei, sigur!). Din tot sufletul, va dedic - Stevie Wonder!
Iar in special si in special pentru Mihaii si Gavrilele din viata mea, o melodie superba (gusturile nu se discuta! :P): I love you
Cei ce-mi impartasiti gusturile, aici aveti si versurile

Va multumesc ca-mi umpleti viata si-i dati cele mai frumoase culori!

With love,
Jules

5 comentarii:

Anonim spunea...

aaaaaaaaaaa, sarah mclachlan....veeeeeeeeeeeeery nice :D
pacat ca nu ma cheama mihai sa imi fie si mie dedicata :P)

Anonim spunea...

...si ca tot veni vb de dedicatii...REMEMBER?:D


"Dont want to close my eyes
I dont want to fall asleep
Cause Id miss you baby
And I dont want to miss a thing
Cause even when I dream of you
The sweetest dream will never do
Id still miss you baby
And I dont want to miss a thing" :D

Jules spunea...

era un post dedicat oricum tuturor celor pe care-i iubesc :)...deci nu e cazul sa fii gelos :P

Jules spunea...

mdaaaaaa......nice, nice!!! yummy :)

Anonim spunea...

nu mai ai inspiratie? nu ne mai zici nimic?! :)