Nu, nu o zic eu! O zice ZF :)
"Campania de aderare la fondurile de pensii  obligatorii ar trebui inclusa in manualele de marketing si studiata in  facultati: 18 companii au incercat sa vanda practic acelasi produs, insa numai  trei au castigat cursa si si-au atins obiectivele. Care sunt secretele  campaniilor lor de promovare?   
ING, Allianz-Tiriac si Generali, cele trei companii  de pensii private care au castigat lupta pentru clienti in campania de aderare,  au avut strategii de promovare complet diferite. In timp ce ING a fost cel mai  agresiv investitor in publicitate si a obtinut astfel cea mai multa vizibilitate  in piata, Allianz-Tiriac s-a bazat pe numele cunoscut si a investit mai putin in  marketing, iar Generali a mizat pe unicitatea produsului, avand singurul fond de  pensii cu profil de risc ridicat de pe piata.
Pentru restul, 
click aici:!
 
2 comentarii:
Onorat :)
"Am avut o componenta foarte puternica de on-line, foarte diferita de ceea ce am mai facut pana acum. Ca pondere in totalul celor interesati de incheierea unei pensii, on-line-ul a fost aproape egal sau chiar a depasit canalele traditionale de comunicare. Potentialul acestui canal este imens", spune directorul de marketing al ING.
Si tot asa...
Trimiteți un comentariu