Nu o sa scriu in engleza, desi articolul e in engleza si merita tot respectul!
Cel mai frumos debut intr-o dimineata de miercuri innorata....Think Different!
Desi lucrez pe piata din Romania, mi-ar placea sa cred ca exista si la noi oameni care inteleg si sunt de acord cu principalul statement: "The basic point about the web is that it is not an advertising medium. The web is not a selling medium; it is a buying medium. It is user-controlled, so the user controls, the user experiences."
"Mogulii" :) de media (buyers) nu au inteles inca asta. Ca si "om-line", resimt puternic abordarea de media offline si inchistarea in conceptii (sa le numim) "CPT/R/P". Cine stie cunoaste :)
As vrea sa cred ca ma va contrazice cineva, mai ales cei din agentii. Chiar imi doresc sa cred ca exista si clienti si agentii care folosesc web-ul ca un tool si nu ca o media.
In alta ordine de idei, ma consolez cu faptul ca din toti clientii de care ma bucur, exista unul (da, da, ati citit bine - UNUL) care a inteles ce inseamna web....ca-i spunem web simplu, web 2.0 sau web 3.0.
Ca tot discutam de web 3.0 zilele trecute, abia astept sa avem o definitie, ca sa ne putem gandi apoi, la web 4.0 :D
Inca o data, daca aveti 2 min, acordatile acestui articol din AdAge . Daca nu ne va face sa gandim diferit, poate macar ne face sa ne simtim inconfortabil pe scaun....
miercuri, 19 martie 2008
Long live Jakob!
Etichete:
agentie interactive,
campanii online,
internet,
Jacob Nielsen,
media,
publicitate,
web 2.0,
web 3.0
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Un comentariu:
Si eu astept definitia aia de web 3.0... once the dust settles over the theoretical disputes...
Trimiteți un comentariu