joi, 3 iunie 2010

Seria motive: Day 1

Desi acest blog este "mort" de 2 ani...o sa incerc sa-l reinventez pt. ca mi-e lene sa fac unul nou :)
Mi-am propus sa scriu in fiecare zi cate un post scurt, care nu stiu cat de interesant va fi. Mai degraba imi fac online o arhiva a gandurilor mele :)
Prima serie de posturi se va numi Motive si nu stiu cate motive va avea....important e ca gasesc subiectul indeajuns de vast pt moment.

So here we go: motivul de azi - motiv de plecat din Romania - ma ingrozeste gandul ca daca voi avea intr-o zi copii, ei vor trai in realitatea romaneasca de acum, alterata +/- 10%!!! Ma refer la un interval de 10 ani...Are cineva curajul sa contrazica asta si dovezi??

5 comentarii:

KTS spunea...

de contrazis nu pot sa te contrazic. Dar mai am eu cateva motive pentru a parasi aceasta tara:
1. pentru ca imi pot ajuta familia mai bine daca sunt plecat din tara decat daca raman pe plaiurile mioritice
2. pentru ca vreau sa fiu un om normal, care sa aibe probleme/griji normale
3. pentru ca numai fiind plecat din tara ar putea sa mi se faca dor de romania. Stand in Romania nu voi putea sa apreciez ce imi ofera aceasta tara (cu efort mare de imaginatie nu am reusit sa gasesc prea multe motive)
4. pentru ca m-am saturat sa fiu furat si tratat ca ultimul gunoi in tara mea

Unknown spunea...

1. Pentru ca vreau ca fiecare zi sa o traiesc si nu sa nu pierd ore in trafic
2. Pentru ca vreau sa-mi plimb copilul pe trotuar si nu pot pentru ca acolo sunt parcate masinile
3.Pentru ca vreau sa ma plimb in parcuri in care oamenii isi arunca mizeria la gunoi...
4. Pentru ca indiferent cat este de dulce graiul romanesc m-am saturat sa aud la tot pasul manele, injuraturi...
vreau lucruri mici si normale intr-o tara civizilizata

Unknown spunea...

ok ... o sa iti aduc si eu dovezi despre ce si cum, dar inainte, pls do your part. Adica adu-mi tu mie dovezi ca in 10 ani realitatea Romaniei va fi asta de acum +/- 10%.

Speranta moare ultima. :)

Jules spunea...

@Alex: wuuuu, that sounds like a challenge! promit ca iti scriu diseara 10 motive pt care cel mai probabil in 10 ani "marja de progres" va fi infima :)

@Daniela: small things make up life, deci ai perfecta dreptate. si aici chiar nu vad niciun semn de imbunatatire dar consider foarte vinovata societatea in sine, mai putin conducerea tarii/administratia locala (oricare si de oricand)

@KTS: cat de ciudat suna - vreau sa fiu un om normal! dar e foarte adevarat :) in consecinta, tara, conducerea si 90% din populatie, pe putin, ne iau dreptul la normalitate. Pentru ce l-as ceda??

Jules spunea...

@Alex: fata de anul 2000, urmatoarele s-au schimbat in masura de max 10%
- varianta finala de bac se discuta pana in ultima clipa, 0% variatie
- piata Universitatii nu avea florile de la Coltea si nici ceasul. overall, 10%+
- numarul de cladiri consolidate in Bucuresti 5%+
- parcurile aveau banci simple si verzi, la fel ca si acum, 5%+ pt "modernizare"
- trotuarele aveau borduri, dar doar un singur rand, 10%+
- benzi pt biciclete, 20%+
- 2 teatre in plus in Bucuresti, 10%+
- chiriile in Bucuresti mult mai mari raportat la venituri, 30%-
- nr. de masini in Bucuresti...probabil x4?
- nr. km autostrada in tara....around 300?