vineri, 25 ianuarie 2008

Oh, yeah!!

Gotta love this one: In my secret life, Leonard Cohen!

17 comentarii:

Anonim spunea...

Salutam revenirea la un regim (ceva mai) frecvent al posturilor ;

(I saw you this morning, ... there’s no one else in sight).

Anonim spunea...

Incearca si asta: http://www.youtube.com/watch?v=1l0uU7AgQks ;)

Anonim spunea...

gotta love it:)

Anonim spunea...

btw...what`s your (or IN your) secret life?:))

Jules spunea...

i don`t answer to strangers :)
dar totusi ca sa spun ceva, as zice ca e mai simplu si mai sanatos pentru toata lumea sa ramana to surface-life :D si sa nu se adanceasca in secret life. their`s or other`s :)

Anonim spunea...

e, nu sunt tocmai strain, ne-am cunoscut anul trecut la o mica serata :))

dar mai bine asa, fara secret life sau desires:)

Jules spunea...

have it your way then :) but I would rather socialize more :)

Anonim spunea...

ok othen...let's :))

Jules spunea...

aparent, iti place joaca :) e ok, chiar nu tre` sa-mi spui cine esti :) ma bucur si iti multumesc ca-mi citesti blogul! sper sa se mentina printre activitatile tale, chiar daca este un blog personal si updatat cam rar..

Anonim spunea...

:))

din blog de coleg, in blog de cunostinta/prieten, am dat si de tine si mi-am amintit ca te stiu:)...

si ca m-ai impresionat in mod placut, atat fizic cat si profesional:)

dar cum ziceam, esti greu de uitat o data ce te vede cineva:)

Jules spunea...

ma flatezi, mersi :)

Anonim spunea...

:))

pentru nimic...
altfel...cum as putea sa iau legatura cu tine?:P

Jules spunea...

imi lasi adresa de mail :)

Anonim spunea...

dinu.matis@gmail.com


p.s. NU ma cheama dinu:))
astept sa ma contactezi :P

Anonim spunea...

p.s. don't make me fall inlove too easy :P)

Jules spunea...

ca sa nu existe dubii pentru nimeni, sper sa fie clar ca atitudinea mea nu este flirty :)
si pentru ca blogul este un loc public, am aprobat toate comentariile, intotdeauna, fara cele cu injuraturi or stuff like that
si pt dl mmm: i do have a boyfriend :) so i advice you not to fall inlove

Anonim spunea...

evident k nu.