In fiecare dimineata la prima ora (sau nu chiar la prima, ci dupa cafea) se presupune ca ma apuc sa navighez pe internet dupa diverse campanii ale mele, ale altora, stiri si alte minunatii.
Si iaca de cateva zile bune, cum ING, BCR, OTP, Allianz, Aviva (bun venit campaniilor NE-MORBIDE si fara sarcasm!!!) etc. etc. imi servesc intr-o veselie bannerele lor uneori jenante pentru ditamai campania de pensii!
Nu stiu cum se face, dar la acest capitol am fost FOARTE horata :) Mi-am ales banca din a doua zi de inscrieri. Si......cu temele facute deja....am inceput sa am prima problema serioasa cu aceste pensii. Toata veselia de banci si fonduri intrate in acest "hazard financiar" imi servesc in continuare reclama.
M-am gandit cum toate aceste campanii isi scad din eficienta pe zi ce trece..n-as vrea sa fiu o banca! Oare de ce nu s-a gandit nimeni sa optimizeze nr. de unici care vad aceste campanie cu un sistem foarte simplu, bazat pe un coockie (or something else, I`m not that good at tech stuff)? Eu m-am inscris deja, nu vreau sa migrez la alta banca, sa-ncerc vreo 5 fonduri de pensii....dar se pare ca oamenii insista! Si nu discret, ci ENERVANT!!! M-AM INSCRIS DEJA! GIVE ME A BRAKE! Deci, revenind :) puteam sa-mi setez in tool-bar sau intr-un cookie simplu sa ma inregistrez in "Early Addopters" si gata! Nu mi se mai serveau campaniile pentru pensii. Simplu, nu? Si asa pensiile aveau mult mai multi utilizatori unici pe care-i puteau interesa/determina si alte faze ale procesului de achizitie....chiar ma intreb daca ar fi fost posibil! Si daca ar fi stricat cuiva :) Poate retelelor de site-uri ? Ramane sa mai reflectez....astazi in drum spre Susai...
Vivat TEAMBUILDING!
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Un comentariu:
O situatie interesanta, la sfarsitul campaniei initiale de aderare, ar fi un top al administratorilor dupa cheltuielile de publicitate implicate de atragerea celor x clienti (cati or fi). Acolo sa vezi surprize...
Trimiteți un comentariu