joi, 13 septembrie 2007

Pentru primul post....

......cred ca e de-ajuns sa spun ca de mult ma bate gandul "sa-mi trag si eu un blog". Pana acum insa, avand in vedere si timpul liber foarte limitat, nu am gasit nici rabdarea si nici indemanarea de a-l naste. Nu ca acum as fi gasit indemanarea :D dar toamna asta ma trage la scris!
Ajunsa si aici, voi spune deocamdata ca acest blog nu va incerca sa aiba o tema. Doar ca sper sa-mi regasesc aici bucuria pe care-o simteam candva, offline :D in scris...Poate voi posta ceva si din scrierile mele...cam vechi deja :)
Pentru cei care se vor intreba - nu, nu am nici o legatura cu fosta/actuala/viitoarea trupa Vama Veche si nici nu vreau sa le fac reclama...si nici nu ma cheama Ana :D
Deocamdata, atat! Sper ca imaginatia sa nu ma lase balta tocmai acum...sau in viitorul apropiat :)

See ya around!...vorba lui Seinfeld....'arouuund..." :)

3 comentarii:

cecilia spunea...

pai baga si tu acolo un post ceva... nu ne lasa asa, in asteptare!

Anonim spunea...

What do you think about WIKILEAKS?
Thank for all

Jules spunea...

:))) cum a ajuns cineva la postul asta n-am idee.
wikileaks este o noua dimensiune pt libera circulatie a informatiei si arata puterea pe care un mediu electronic o poate avea in diverse ipostaze