vineri, 5 octombrie 2007

www.evineri.ro

http://www.evineri.ro/ da!!! :)
mare dreptate are! 'e uneori unii asa isteti in inteligenta lor populara..."
as putea spune ca vreau sa se termine odata aceasta saptamana, sa apuc sa dorm in voie....ca n-am mai apucat de foarte mult timp sa fac asta. insa.....nu! o sa zic doar ca astazi nu am fost de acord cu dealtfel foarte adevarata afirmatie "an empty in box is 100 times more stressful than a full one".
cu totii cred ca simttim la un moment dat cum am musca din tastatura, am inchide usa dupa noi fara sa ne gandim ce se intampla in spate si am merge pe o plaja, cu un sezlong, un cocktail si o umbreluta in el...
dar deocamdata e doar vineri seara si o luam usor spre casa ......

Enjoy people, another full week-end! Nimeni nu-l va putea scurta sub 48 de ore si.....vorba simpaticilor mei - SIMPLICA-TE!

2 comentarii:

ruxandra spunea...

nu pot sa cred ca te deranjeaza tocmai pe tine ordinea saptamanala! ce Dumnezeu! cheer up, azi e prima zi, peste alte 2 evineri din nou ;)

Anonim spunea...

S-a facut multa valva pe tema siteului evineri.ro si ne-am gandit ca ar fi timpul sa incepem sa comunicam! Intra pe http://evineri.ro/blog ;)